Hold-oversigt hos Aarhus Rygklinik

Aarhus Rygklinik tilbyder flere fysioterapeutiske hold målrettet forskellige problemstillinger i kroppen. Hvis du godt kan lide at træne i et socialt fællesskab under trygge rammer ledet af en kompetent fysioterapeut, så kan vi klart anbefale vores hold.

På holdene vil vi prioritere muligheden for individuel vejledning og hensynstagen til smerter og skavanker fra kroppen.

Ryghold

Rygholdet er for dig, som ønsker at give din ryg et "boost" på styrke, stabilitet og smidighed. Rygholdet er ledet af en fysioterapeut, som vil guide dig igennem effektiv rygtræning. Du kan bruge rygholdet både hvis du har ondt i ryggen eller som forebyggende rygtræning.

Nakke & Hovedpine

Første konsultation består af grundig snak om dit problem, en fysisk undersøgelse og test af kroppens led, muskler og smerter. Det giver os en plan for dit problem. Vi prioriterer et højt informationsniveau i hver konsultation.

499 kr. - Danmarkstilskud 133 kr.

Aktiv Senior

Aktiv Senior dækker over vores holdtræning til dig +65, som ønsker at træne led, muskler og styrke kredsløbet. Holdet adskiller sig fra almindelige fitnesshold ved, at være ledet af en fysioterapeut, som kan tage større hensyn til skader og følger af sygdom. (F.eks. efter blodprop, osteoporose eller smerter fra leddene)

Lungehold

Aarhus Rygklinik har lavet et samarbejde med Lungeforeningen om fysioterapeutisk træning 2 x ugen for folk med lungeproblemer. Lider du af KOL eller andre lungeproblemer er dette holdet for dig.

Luk menu